dnes je 1.6.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia
1742/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Typ oznámenia: Toto oznámenie poskytuje len predbežné informácie
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151491
Námestie Alexandra Dubčeka 1, 81280 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Telefón: +421 259722363
Email: martina.caplova@nrsr.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedenej adrese
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II: 1
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Prípravné trhové konzultácie - Informačný systém verejnej správy "MIDDLEWARE". Verejný obstarávateľ pripravuje trhové konzultácie a predbežné zapojenie záujemcov/hospodárskych subjektov na účel prípravy následného verejného obstarávania, informovania hospodárskych subjektov za účelom overenia si aktuálnosti, objektívnosti a primeranosti požiadaviek na plnenie predmetu zákazky a stanovenia nediskriminačných podmienok. Prípravné trhové konzultácie sú vyhlásené v zmysle ustanovenia § 25 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Celková odhadovaná hodnota
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky, Námestie Alexandra Dubčeka 1, 812 80 Bratislava
Opis obstarávania
Prípravné trhové konzultácie - Informačný systém verejnej správy "MIDDLEWARE". Verejný obstarávateľ pripravuje trhové konzultácie a predbežné zapojenie záujemcov/hospodárskych subjektov na účel prípravy následného verejného obstarávania, informovania hospodárskych subjektov za účelom overenia si aktuálnosti, objektívnosti a primeranosti požiadaviek na plnenie predmetu zákazky a stanovenia nediskriminačných podmienok. Prípravné trhové konzultácie sú vyhlásené v zmysle ustanovenia § 25 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Doplňujúce informácie

PREDPOKLADANÝ DÁTUM ZVEREJNENIA OZNÁMENIA O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
2022-02-01T00:00:00
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Do PTK sa môže zapojiť ktorýkoľvek hospodársky subjekt, pričom verejný obstarávateľ sa s ohľadom na vedomosti a skúsenosti relevantných subjektov, ktoré sa chcú zapojiť do prípravnej trhovej konzultácie, rozhodol požadovať nasledovné požiadavky: 1.1.rozhodnutie zúčastniť sa na konzultáciách musí byť slobodné a vážne, 1.2.predloženie identifikácie hospodárskeho subjektu, 1.3.hospodársky subjekt si musí byť vedomý zákonnej úpravy prípravnej trhovej konzultácie, najmä dôsledkov vyplývajúcich z účasti hospodárskeho subjektu na prípravnej trhovej konzultácii a súhlasí s nimi (ustanovenia § 25 a § 40 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní), 1.4.písomná komunikácia v priebehu konzultácií bude prebiehať výhradne elektronicky, prostredníctvom emailovej adresy: martina.caplova@nrsr.sk, 1.5.verejný obstarávateľ s cieľom osloviť čo najviac relevantných subjektov zverejní dokumenty a informácie v profile verejného obstarávateľa zriadenom na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie - https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/233 a na svojej webovej stránke www.nrsr.sk. 1.6.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo po písomnej časti trhovej konzultácie uskutočniť v prípade potreby aj osobnú konzultáciu s hospodárskymi subjektami, ktoré sa do PTK zapojili, resp. uskutočniť konzultáciu prostredníctvom videokonferencie, resp. prostredníctvom iných komunikačných nástrojov. Celá písomná komunikácia v priebehu trhovej konzultácie bude prebiehať výhradne elektronicky, prostredníctvom emailovej adresy: martina.caplova@nrsr.sk. Počas celého trvania PTK môžu záujemcovia/hospodárske subjekty zasielať svoje otázky, návrhy, pripomienky. Verejný obstarávateľ na svojom profile zriadenom na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie zverejní všetky potrebné informácie, ktoré budú počas celého trvania PTK všetkým hospodárskym subjektom prístupné. Verejný obstarávateľ zverejní Prílohu č. 2 - okruh otázok, ktoré majú naplniť cieľ týchto PTK a to najmä zistiť, či trh ponúka verejným obstarávateľom požadované riešenie, resp. existuje iné vhodné riešenie a aká je predpokladaná hodnota zákazky. Účasť na PTK je dobrovoľná a hospodársky subjekt sa môže slobodne rozhodnúť, či sa do PTK zapojí. V prípade uplatnenia osobných konzultácií podľa bodu 1.6., verejný obstarávateľ v dostatočnom časovom predstihu informuje hospodárske subjekty, ktoré sa zapojili do písomnej časti trhovej konzultácie o detailoch a spôsobe uskutočnenia konzultácie. Hospodársky subjekt, ktorý má záujem zapojiť sa do PTK, zašle verejnému obstarávateľovi svoje identifikačné údaje podľa bodu 1.2. a zašle vyplnenú Prílohu č. 2 - okruh otázok na emailovú adresu: martina.caplova@nrsr.sk a to do 18.10.2021 do 12:00 hod. miestneho času. Všetky náklady a výdavky spojené s PTK znáša hospodársky subjekt bez akéhokoľvek finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo upravovať informácie týkajúce sa priebehu a obsahu PTK kedykoľvek počas trvania PTK. O prípadných zmenách bude verejný obstarávateľ informovať dostatočne vopred. Komunikácia počas PTK sa uskutoční v slovenskom jazyku; verejný obstarávateľ bude akceptovať ako komunikačný jazyk český jazyk. Po ukončení PTK verejný obstarávateľ zverejní zápisnicu o priebehu PTK. Verejný obstarávateľ oznámi najmä informácie, ktoré získal od účastníkov PTK a ktoré viedli k zmene, prípadne úprave zadávacej dokumentácie.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-09-30T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
17.6.2024 - Daň z príjmu fyzickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 31.5.2024
1 EUR1,09 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (+0,01)
1 EUR4,26 PLN (-0,02)
1 EUR24,71 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV